BELOOFD!
Ik kan je helpen om inzicht te krijgen in de manieren waarop jij jouw marketing kunt organiseren. Doe je beter alles in huis, of werk je met freelancers? Of toch beter een marketingbureau? Ik maak een voorstel tot aanpak op maat van jouw organisatie.
De ideale organisatie van jouw marketing hangt af van verschillene factoren. Wie heb je in huis? Met welke partners werk je al jaren samen? Heb je straffe salesprofielen, maar echt aan ‘marketing’ wordt niet gedaan?
Vooral technische bedrijven lijken het vaak moeilijk te hebben voor het invullen van hun marketing. Marketeers die kaas hebben gegeten van techniek zijn schaars en ingenieurs met marketingskills ben ik eerlijk gezegd nog nooit tegengekomen. Voor sales-ingenieurs daarentegen, zijn er zeker straffe profielen te vinden. Maar die laat je dan ook maar best zo veel mogelijk renderen.
HOE IK JE HELP
Je wil…
Je wil een marketingafdeling die draait. Een aanpak die werkt. Je wil dat je salesteam met de beste wapens de baan op kan, dat ze altijd onderweg zijn naar kwalitatieve leads en met hun sales skills vlotjes de éne mooie deal na de andere sluiten. Je wil dat je leveranciers allemaal op dezelfde golflengte zitten en je interne afdeling op rolletjes loopt.
Je wil te veel?
Helemaal niet!
Maar hoe organiseer je dat?
Marketing en sales zijn twee verschillende afdelingen met beide hetzelfde doel: de verkoop van een onderneming boosten. Maar scheer ze niet over dezelfde kam. Want dat werkt gegarandeerd niet.
Belangrijk is om te weten welke skills en kennis er aanwezig is, welke partners je nodig hebt en welke nieuwe profielen je eventueel in huis kan halen.
Niet evident? Neen, dat klopt.
Aanpak
We zorgen ervoor dat jouw salesteam de perfecte marketingondersteuning krijgt. Hoe we dat doen, hangt van jouw onderneming af.
We maken de perfecte mix van interne en externe specialisten om jou hiermee te helpen.
Punt is dat we er voor zorgen dat leads lekker warm worden en de sales zich kan concentreren op de verkoop.