0472 55 23 80 els@savanto.be

BELOOFD!

Ik beloof je tijd
Ik beloof je gemoedsrust
Ik beloof je gelukkige medewerkers
Ik beloof je marketing op het hoogste niveau
Ik beloof je future proof ondernemen

Je bent te veel bezig met uitvoerende taken.

Je hebt te veel werk voor het aantal uren in een dag, laat staan dat je je zou kunnen bezighouden met innovatie of creatieve projecten.

Het lijkt alsof iedereen je steeds nodig heeft.

De voorbereiding voor het uitbesteden van je werk neemt zoveel tijd in beslag, dat je het uiteindelijk bijna beter zelf doet.

Je medewerkers zijn goed, maar ik hebt het gevoel dat ik er de hele tijd achteraan moet gaan om tot goede resultaten te komen.

HOE IK JE HELP

Je wil…

Je wil een goede manager zijn
Je wil gelukkig zijn
Je wil een goede work – life balance
Je wil zo weinig mogelijk stress
Je wil een gelukkig team
Je wil je bezig houden met leuke dingen binnen je job
Je wil klaar zijn voor de toekomst
Je wil vat hebben op de situatie en niet achter de feiten aanhollen

Je wil te veel?
Helemaal niet!

Bewezen aanpak

Mijn aanpak steunt op een eigen analysestijl die ik doorheen de jaren ontwikkelde. Hoezeer ik soms ook dacht, bij de aanvang van een project: “Wat moet ik hier nu mee?”, telkens opnieuw kwam ik met mijn gestructureerde aanpak tot conclusies die niet alleen bruikbaar waren, maar ook een solide basis vormden voor een gefundeerd communicatieplan.

Mijn technische kennis is een plus waar slechts een minderheid van de marketeers over beschikt.

De investering

Stel dat je blijft werken op de manier dat je nu doet… dat kan perfect! Het bedrijf draait, je verkoopt.

Maar stel je voor als je samen met ‘de kosten drukken’, ook jezelf en je medewerkers gelukkiger kan maken. Je stress kan reduceren. Je wéét dat je de juiste medewerkers hebt voor de job en alle neuzen in dezelfde richting wijzen. Wat een energieboost zou dat zijn voor je bedrijf én voor de resultaten van je team.

Actie komt altijd met een kost, maar ik beloof u… de kost van inactie zal in dit geval vele malen hoger zijn.

‘IF ONLY I COULD BUY ME SOME TIME’

Ik zorg voor tijd… voor jou én voor je medewerkers. En ik beloof je… met één meeting per week loopt jouw volledige communicatie op rolletjes.
Met de rem er af.
– Els Duflos

Jij gaat mij veel tijd kosten

De huidige werkwijze kost je ook tijd.
Je team sturen, en bijsturen kost ook tijd.
Je leveranciers briefen, en sturen en bijsturen kost ook tijd.
Ik… kost je inderdaad ook tijd.

MAAR… In veel gevallen is het zo: hoe minder ik word beïnvloed door jou, hoe beter het resultaat. Ik zal je tijd kosten, en ook je medewerkers zal ik aan hun mouw trekken. Maar als ik klaar ben, krijg jij die tijd dubbel en dik terug van mij.

Jij gaat mij veel geld kosten

Hoeveel projecten met leveranciers startte je de afgelopen jaren op die niet de verhoopte kwaliteit opleverden? En hoe vaak gebeurde het dat ze een project toch niet binnen de afgesproken projectprijs konden opleveren omdat de scope doorheen het traject veranderde?
Alle tijd die jij in uitvoerende taken steekt… hoeveel kost die? En de opportuniteitskost daarvan? Hoeveel geld lopen jullie mis doordat jij je niet kan focussen op wat écht belangrijk is in jouw functie?
Alle tijd die jouw medewerkers steken in projecten en er niet het voorziene resultaat is. Hoeveel kost het als jouw team een halve dag werk verliest?

Een sterk fundament kan de meeste van deze kosten voorkomen. Of toch sterk reduceren. Daarnaast is een goede basis primordiaal voor een goede kwaliteit. We zetten even een stapje terug en kunnen dan een paar jaar flink knallen.

Dit werkt niet voor ons

Er zijn er al meer geweest die voor jou analyses gemaakt hebben en dat was allemaal interessant, maar daar kwam nooit wat uit?

Dat ken ik…
En mijn werk is ook al verschillende keren zo opgeleverd… zonder vervolg en zonder resultaat. Dat is niet oké hè!

Met mijn aanpak koppel ik mijn unieke analysestijl daarom ALTIJD aan de implementatie. Het resultaat is hier niet de conclusie van de analyse. Het resultaat van het programma is een gefundeerde marketingplanning die de basis vorm voor een communicatie die quasi vanzelf uitgerold wordt.